Syöpäpotilaiden tuki ja neuvonta

Syöpäjärjestöt tarjoavat kattavasti maksutonta neuvontaa syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen.

Hyödyllistä tietoa

Sivulta löydät monille syöpäpotilaille hyödyllistä tietoa sisältäviä nettisivuja.

Yhteystiedot

Saat meihin yhteyden sähköpostitse, puhelimitse ja sosiaalisen median kautta. Suomen Syöpäpotilaat ry:n toimisto sijaitsee Helsingin Hakaniemessä.

Toiminta

Suomen Syöpäpotilaat ry ajaa syöpäpotilaiden etuja. Yhdistyksen tavoitteena on turvata syöpäpotilaille sekä heidän läheisilleen paras mahdollinen tuki hoidon ja kuntoutumisen aikana sekä vähentää syöpäsairauksista aiheutuvia haittoja yhteiskunnassa. Yhdistys on Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen ja osa Syöpäjärjestöjä.

Syöpäpotilaiden lomaviikot

Hyvinvointilomat ry toteuttaa syöpäpotilaille kohdennettuja lomaviikkoja ja ne rahoitetaan sosiaali- ja terveysministeriön Veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella. Vuodesta 2024 alkaen tuetulle lomalle on mahdollista päästä korkeintaan joka kolmas vuosi.

Lahjoita

Lahjoittamalla Suomen Syöpäpotilaat ry:lle olet mukana tärkeässä työssä syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä hyväksi. Voit auttaa pienelläkin summalla. Kiitos lahjoituksestasi!

Vertaisena ja vapaaehtoisena

Vertaisena – kertoen, kuunnellen, kohdaten on vertais- ja vapaaehtoistoiminnan osallistava yhteiskehittämishanke.