Lahjoita

Lahjoittamalla Suomen Syöpäpotilaat ry:lle olet mukana tärkeässä työssä syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä hyväksi. Voit auttaa pienelläkin summalla. Kiitos lahjoituksestasi!

Mihin lahjoitusvaroja käytetään?

Suomen Syöpäpotilaat ry toteuttaa valtakunnallista potilasverkostotoimintaa, jonka kautta sairastuneiden on mahdollista löytää vertaistukea.

Lisätietoja verkostoista

Yhdistys tuottaa myös potilasopasvalikoimaa, johon kuuluu sekä sairauskohtaisia että hoitoon tai elämänlaatuun liittyviä oppaita. Oppaat ovat potilaille ja heidän läheisilleen maksuttomia.

Lisätietoja oppaista

Lahjoitukset ja yhteistyökumppaneiden kanssa tehty varainhankintayhteistyö on välttämätöntä yhdistyksen toiminnan ylläpitämiseksi ja turvaamiseksi nykyisessä laajuudessaan.

Tee lahjoitus

Voit lahjoittaa haluamasi summan lahjoitustilille:

Suomen Syöpäpotilaat ry
FI61 5727 1820 0348 40
OKOYFIHH

Testamenttilahjoitus

Voit tukea yhdistyksen toimintaa myös tekemällä testamentin. Ota yhteyttä toiminnanjohtaja Minna Anttoseen, kun tarvitset tarkempia tietoja.

puh. 044 322 8964 tai minna.anttonen(at)syopapotilaat.fi.

Adressit ja kortit

Ostamalla yhteistyökumppanimme Karto Oy:n hyväntekeväisyyskortteja ja -adresseja tuet työtämme syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä hyväksi.

Kortteja ja adresseja voit ostaa hyvin varustetuista kaupoista. Tuotteissa on merkki ”Suomen Syöpäpotilaat”.

Jälleenmyyjät ja yritykset voivat ostaa tuotteita suoraan Karto Oy:stä.

Rahankeräyslupa

Rahankeräysluvan numero
RA/2020/1620

Rahankeräysluvan myöntäjä ja myöntämisajankohta
Poliisihallitus, 15.12.2020

Rahankeräysluvan saaja
Suomen Syöpäpotilaat – Cancerpatienterna i Finland ry

Toimeenpanoaika ja -alue
Lupa on voimassa 01.01.2021 alkaen  koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Kerättävien varojen käyttötarkoitus
Kerätyt varat käytetään syöpäpotilaiden vertaistoimintaan, tiedotukseen sekä koulutustoimintaan potilaan osallisuuden vahvistamiseksi.

Rahankeräystili
Osuuspankki, FI61 5727 1820 0348 40, OKOYFIHH